Thursday 4 December 2014

Statement Winter Coat



Jestem zmarzluchem. Uwielbiam jesień i zimę, ale jednocześnie bardzo marznę w tym okresie, więc często zakładam na siebie chore ilości ubrań i wyglądam jak tocząca się kulka a nie człowiek. Nie jest to z pewnością zbyt estetyczne, więc w tym roku postanowiłam wreszcie zaopatrzyć się w kurtkę, która poza tym że będzie ciepła, będzie też dobrze wyglądać. Pepe Jeans robi świetne ciuchy i kupiłabym całą ich nową kolekcję, gdybym miała taką możliwość. Gdy tylko weszłam do ich sklepu w Silesii, ta czarna kurtka, albo raczej płaszczyk, który mam na sobie na zdjęciach, od razu rzucił mi się w oczy. Jest duży i ciepły, a do tego pasuje zarówno do sportowych jak i bardziej eleganckich ciuchów. Kiedy robiłyśmy te zdjęcia na naszym cudownym bytomskim dworcu kolejowym było okropnie zimno i bardzo wiało, dlatego postanowiłam przetestować go w wersji bardziej codziennej, ale obiecuję że zobaczycie go też w wersji bardziej glam ;)

I love autumn and winter but I am always freezing during this time of year so I often wear  crazy amount of clothes and look more like a rolling ball than a human being. It’s not too aesthetic so this year I promised myself to buy a jacket that will be both warm and good looking. Pepe Jeans makes awesome clothes and I’d buy every piece of their collection if I could. The moment I entered their shop in Silesia City Center, I spotted the jacket I’m wearing in the pictures. Not only is it big and warm but it also goes along with both sporty and more elegant clothes. When we were shooting these pictures on our gorgeous railway station, it was terribly cold and windy so I decided to try it with something rather casual but I promise that you’re gonna see the more glam version as well ;)











kurtka/jacket: Pepe Jeans, jeansy/jeans: Rifle, buty/shoes: HD heavy duty, sweter/sweater: Mango, rękawiczki/gloves: Accessorize, torba/bag: vintage from Stockholm

Btw. Widziałyście nowy film lagerfelda? Nie wiem, jak Wam, ale mnie się strasznie podoba :) oto link dla tych, które jeszcze jakimś cudem nie zdążyły go zobaczyć.

Btw. Have you seen the new lagerfeld’s movie? I don’t know how you see it but in my opinion it’s great :) here’s the link for those who somehow haven’t managed to watch it yet.



No comments:

Post a Comment