Monday 13 October 2014

Blue Jeans


Każdy powinien mieć w szafie dobrą parę jeansów. Te Rifle, które zobaczycie na zdjęciach, kupiłam całkiem niedawno i jestem w nich zakochana. Mam dla Was radę: W miarę możliwości zawsze kupujcie jeansy u mężczyzn i pozwólcie im wybrać odpowiedni dla Was model, bo oni zawsze potrafią najlepiej ocenić, w czym będziecie świetnie wyglądać. Kiedy weszłam do sklepu, powiedziałam sprzedawcy, że szukam granatowych rurek. On popatrzył na mnie przez chwilę, a potem podsunął mi tę magiczną parę, do tego w rozmiarze, który zawsze wydawał mi się za mały. Idealnie! Do zdjęć postanowiłam połączyć je ze ślicznym, miękkim i dziewczęcym błękitnym swetrem, który niedawno kupiłam i sportową torebką.


A good pair of jeans is a must in every closet. I bought these Rifles not so long ago and I love them. Here’s a tip for you girls: Always let the man choose the jeans for you. They just know it better and can perfectly judge in which of them you’ll look the best. When I entered the shop and told the guy that I was looking for some skinny navy blue jeans he stared at me for a couple of seconds and then gave me this magic pair. In a size that I have always thought is too small for me! For the shoot I paired them with this pretty, soft and girly baby blue sweater I’ve recently bought and black bag with a sport touch. 


jeansy/jeans: Rifle, sweter/sweater: New Look, buty/shoes: H&M, torebka/bag: Kazar, kurtka/jacket: Zara kolczyki/earrings: Accessorize


Xo Xo, Anna

No comments:

Post a Comment