Monday 7 July 2014

Old but New


Kiedy w zeszłym tygodniu wracałam tramwajem do domu, zobaczyłam dziewczynę w świetnych spodniach w kwiaty. Pomyślałam sobie „super ma te spodnie, też bym takie….zaraz, zaraz…”. Oczywiście mam bardzo podobne, tylko kompletnie o nich zapomniałam. Tak to jest, kiedy ma się zdecydowanie za dużo ubrań w szafie. Wracając do spodni: to, co w nich lubię najbardziej to to, że są tak cudownie wszechstronne. Mogę ubrać je do pracy, a później przebrać sweter na marynarkę, baletki na szpilki i jestem gotowa na randkę.

When last week I was going home by tram, I saw a girl wearing these nice pants with a floral print and I thought ‘Wow, these pants look good, I wish I had…wait a minute, wait a minute.’ I obviously have similar ones, just totally forgot about them. This is what happens when you have way too many clothes in your closet. Anyway, what I love about these pants is the fact that they’re so versatile: you can wear them to work then change the sweater into a blazer, switch from flats to high heels and you’re ready to go on a date. 



spodnie/pants: H&M, buty/shoes: Oleksy, marynarka/blazer: Reserved, top/tank-top: H&M, kopertówka/clutch bag: parfois, biżuteria/jewelry: Accessorize



spodnie/pants: H&M, buty/shoes: Stradivarius, sweter/sweater: Solar, top/tank-top: H&M, torebka/bag: Stradivarius, okulary/sunglasses: Benetton




spodnie/pants: H&M, buty/shoes: HD heavy duty, bluza/jumper: Zara, top/tank-top: H&M, torebka/bag: Venezia, okulary/sunglasses: Benetton

Xo Xo,
Anna

No comments:

Post a Comment