Monday 16 June 2014

Beauty faves - hair conditioners



Odkąd pamiętam ciocia- fryzjerka powtarzała mi, że włosy są wizytówką człowieka i trzeba o nie dbać. Kiedyś to ona zmuszała mnie  do regularnych wizyt w salonie fryzjerskim (nienawidzę kiedy ktoś dotyka moich włosów! ) i podrzucała mi kosmetyki pielęgnacyjne. Dzięki temu obecnie jestem równie sfiksowana na punkcie dbania o włosy jak ona.  Dlatego też mój pierwszy post będzie dotyczył właśnie pielęgnacji włosów, a dokładniej wszelkich odżywek i masek, których obecnie używam. No to zaczynamy!


ProSalon Professional, Intensis Moisture Dwufazowa odżywka nawilżająca

ProSalon to polska marka, którą niedawno odkryłam w drogerii Hebe. Mimo że opakowania, które proponują zbytnio nie zachęcają do zakupu ich produktów, skusiłam się na odżywkę Intensis Moisture. Muszę przyznać, że znalezienie odpowiedniej odżywki nawilżającej jest sporym wyzwaniem. Na szczęście produkt ProSalon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, gdyż  ma niezwykle lekką konsystencję i idealnie odżywia włosy bez ich obciążania. Zawiera ekstrakty z alg i marakui co sprawia, że włosy są sprężyste i lśniące zaraz po nałożeniu produktu. Co więcej, chroni przed promieniami UV. Wszystko to w bardzo atrakcyjnej cenie (ok 20zł).  Polecam szczególnie osobom, które z powodu częstego farbowania mają problem z mocno przesuszonymi włosami.

Organix, Nourishing Coconut Milk Anti - Breakage Serum (Odżywcze serum wzmacniające)

Kilka miesięcy temu miałam problem z rozdwajającymi się końcówkami. Na szczęście dzięki serum firmy Organix udało mi się go zwalczyć. Dzięki olejkowi kokosowemu, organicznemu mleczku kokosowemu oraz proteinom białka kurzego serum to intensywnie wygładza i  regeneruje włosy. Po zastosowaniu produktu moje włosy są pełne blasku, nie puszą sią i, przede wszystkim, cudownie pachną!
Uwaga: Serum można używać codziennie, ale trzeba uważać z ilością. Kosmetyk jest bardzo wydajny, więc jedna kropla wystarcza na pokrycie wszystkich końcówek.

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów farbowanych

Raz w tygodniu używam maski marki Biovax (myślę,  że większość z Was zna produkty tej firmy). Jest to naturalny kosmetyk o woskowej konsystencji, który intensywnie poprawia kondycję włosów farbowanych. Według mnie- jeden z najlepszych produktów na rynku. Maska jest dosyć wydajna, przy stosowaniu raz w tygodniu na włosy średniej długości wystarcza na dwa miesiące. Do tego ma bardzo dobrą cenę (ok 20zł).


To tyle, jeżeli chodzi o moje preferencje odnośnie odżywek/masek do włosów. Mam nadzieję, że okryłam przed Wami nowe produkty, z których będziecie zadowolone. Za niedługo postaram się wrzucić coś na temat szamponów. Mam wrażenie, że przetestowałam ich setki więc zapowiada się długi, ale ciekawy post.

Do następnego razu!
Dorota
Xo 




Ever since I can remember, my aunt who is a hairdresser has been telling me that hair tells a lot about us so we need to take care of it. In the past, she used to force me to visit the hairdresser’s regularly ( I hate it when people touch my hair!) and give me some hair products.  Thanks to that, today, I am as much fixated on hair care as she is. This is why my first post is going to be about it or, more precisely, about conditioners and masks that I have been using lately. Let’s go!

ProSalon Professional, Intensis Moisture Two-phase Moisturizing Hair Conditioner

ProSalon is a Polish brand that I discovered some time ago in Hebe (a Polish drugstore chain). Despite the fact that their packaging isn’t really encouraging for the clients, I purchased Intensis Moisture conditioner. I have to admit that finding a perfect moisturizing conditioner can be quite a challenge. Fortunately, ProSalon’s product surprised me in a positive way as it has a very light texture and nourishes hair without  weighing it down. Thanks to extracts from algae and passion fruit, hair instantly becomes flexible, bouncy and shining. What’s more, it delivers UV protection. You can get all of it for a really reasonable price (around 5euros). I truly recommend it to anyone who, due to frequent dyeing, has very dry and brittle hair.  

Organix, Nourishing Coconut Milk Anti - Breakage Serum 

A few months ago I had a huge problem with split ends. Thanks to the Organix’ serum I managed to solve it quite quickly. Coconut oil, organic coconut milk and whipped egg white proteins intensely smooth and nourish hair. After the application, it shines, it’s not fluffy and, most importantly, it smells amazing!
Notice: You can apply the serum daily but be careful with the amount you put on your hair, This product is very efficient so one drop is enough to cover the ends. 




L`Biotica, Biovax, Intensively Nourishing Mask for Dyed Hair

Once a week  I use the mask produced by Biovax brand ( I think that the majority of Polish readers know it very well). It’s a natural product that has wax texture and visibly improves the condition of dyed hair. I think that it’s actually one of the best products of this type on the Polish market. The mask is quite efficient so if you apply it once a week on medium length hair, it will last 2 months. What’s more, it has a really good price ( around 5 euros).


That’s all when it comes to hair conditioners and masks. I hope that I showed you some new products you will be satisfied with. In the near future, I will post something about  shampoos. I have an impression that I’ve tested hundreds of them so it is going to be a long but interesting text. 

Until next time!
Dorota
Xo

No comments:

Post a Comment