Monday 5 January 2015

December favourites

Prawdopodobnie większość ludzi zgodzi się ze mną, że grudzień jest miesiącem zakupów (i Świąt). W tym okresie każdego roku staję się niepokojąco biedna, zwłaszcza przez wyprzedaże, które wszystkie tak uwielbiamy (nawet nie próbujcie zaprzeczać, nikt nie uwierzy). Poniżej znajdziecie moje ulubione rzeczy, które kupiłam w ubiegłym miesiącu:

Probably most of the people would agree that December is the month of shopping (and Christmas). Every year I get seriously poor, mostly because of sales - we all love them (don't even try to deny it, nobody is going to believe you). Here are my favourite things I got to buy last month:


Jestem bardzo dumna z kupna tego cudownie kolorowego zestawu Ciate Beach House. Już od jakiegoś czasu za mną "chodził", a w zeszłym tygodniu udało mi się go kupić w Sephorze na wyprzedaży (poczułam się jak największa szczęściara dnia :) ).

I am so proud of buying this amazingly colorful Ciate Beach House nail polish set. It's been on my mind for a while and last week I managed to buy it in Sephora on sale (I felt like the luckiest girl of the day :) ).


W końcu kupiłam nowe perfumy! Jak już wiecie jestem wielką fanką Burberry, więc oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed kupnem zapachu Burberry Brit Sheer. Jest on najdelikatniejszym zapachem tej marki, ale bardzo go lubię. Mam również Burberry Touch (najlepszy!) i przymierzam się do kupna My Burberry (tego najnowszego).

I finally bought some new perfumes! As you already know I'm a Burberry-girl so, obviously, I couldn't resist buying Burberry Brit Sheer fragrance. I think it's the most delicate one but I really like it. I also have Burberry Touch (the best of all!) and I'm going to buy My Burberry (the newest one).


Używam przeciwtrądzikowego kremu normalizującego do twarzy Pharmaceris od początku miesiąca i jestem pozytywnie zaskoczona. Nie kosztuje zbyt wiele, a jest bardzo satysfakcjonujący. Widocznie zwęża pory i sprawia, że twarz wygląda zdrowiej.

I've been using Pharmaceris  Anti-Acne Normalizing Face Cream for about a month now and I'm positively surprised. It doesn't cost much and is very satisfying. It visibly reduces skin pores and makes your face look healthier.

 
Jestem jedną z tych osób, które nie mogą żyć bez kalendarza. Naprawdę, umarłabym bez tego. A w moim nowym jestem totalnie zakochana!

I'm one of these people who can't live without a calendar. Seriously, I'd die without it. I'm totally in love with my new one!


Ostatnia rzeczy nie wymaga wielkiej rekomendacji. To jedna z najbardziej ispirujących i intrygujących artystek jakie znam. Uwielbiam grudniowe wieczory z Janis Joplin!

The last thing doesn't require many words.  It's one of the most inspiring and intriguing artists I know. I love my December evenings with Janis Joplin!

Cheers!
Dorota




No comments:

Post a Comment