Monday 29 September 2014

New York Fashion Week

Na New York Fashion Week czekam niecierpliwie każdego roku. Wszechobecne zamieszanie, piękne modelki, świetne stroje, szyk i mnóstwo inspiracji dookoła w najbardziej magicznym mieście świata- czego chcieć więcej? Tegoroczny tydzień mody w Nowym Jorku mnie nie zawiódł, było tyle pokazów, które szalenie mi się podobałby, że naprawdę ciężko jest wybrać moją ulubioną kolekcję, dlatego też opiszę pokrótce wszystkie te, które przykuły moją uwagę.
New York Fashion week is something that I await impatiently every year.  All the fuss, the glam, fashion, models and inspiration in the most magical city of them all- perfect! This year, the NYFW didn’t disappoint me. There were so many shows I loved that it’s really hard to pick my favourite one so I’m gonna talk briefly about all of them.

BCBG Max Azria, BOSS, Victoria Beckham i  Calvin Klein Collection- podobała mi się prostota tych kolekcji- skromne, delikatne i nienarzucające się kroje, kolory i materiały. Jestem trochę zmęczona tym niekończącym się konkursem ‘kto stworzy dziwniejszą stylizację’, wiec bardzo cieszy mnei fakt, że klasyczne i kobiece ubrania są wciąż w modzie.
BCBG Max Azria, BOSS, Victoria Beckham and Calvin Klein Collection - I loved the simplicity of the looks they presented. The forms, the materials and colours- all modest, delicate and not overwhelming. I’m a bit tired of this ongoing ‘who’ll make a weirder stylization’ contest so I really appreciated the fact that simple, classy and feminine clothes are still in fashion.

Oscar de la Renta- szyk, klasa i kobiecość, jak zwykle. Uwielbiam!
Oscar de la Renta- chic, classy and very feminine as always. Loved it !

Rag & Bone- Jako że jestem fanką zbyt dużych i dzięki temu bardzo wygodnych ubrań, jak również łączenia sportu i elegancji, bardzo podobała mi się ta zaprezentowana przez markę niezobowiązująca ale jednocześnie ciekawa kolekcja.
Rag & Bone- I’m a fan of oversized, comfortable clothes as well as combination of sport and elegance so I really liked this casual yet interesting collection. 

Diane von Furstenberg- idealne ubrania na wiosnę. Dużo bym dała za chociaż jedną taką sukienkę!
Diane von Furstenberg- perfect clothes for spring. I’d love to have at least one of her dresses

Michael Kors- kobieco i kolorowo- prześlicznie!
Michael Kors- feminine and colourful- pretty!

Ralph Lauren- Całą kolekcja wygląda tak, jakby Pan Lauren inspirował się filmem “Pożegnanie z Afryką”, przynajmniej jeśli chodzi o kolory. Niekoniecznie wszystkie mi przypadły mi do gustu, ale egzotyka widoczna zarówno w ubraniach jak i biżuterii bardzo mi się podoba.
Ralph Lauren- The collection looks as if Mr. Lauren inspired himself with Out of Africa movie, at least when it comes to colours. I’m not really a fan of some of them but I like this touch of exoticism visible both in the clothes and the jewelry. 

Donna Karan- ciekawa kolekcja łącząca eleganckie kroje z szalonymi wzorami i kapeluszami. Uwielbiam długość spódnic i sukienek, które prezentuje- wyglądają świetnie do szpilek!
Donna Karan- interesting collection of elegant shapes combined with crazy prints and hats. I loved the length of the skirts and dresses- it looks so good with the heels!

Bardzo nie podobały mi się kolekcje Marc Jacobs i Marc by Marc Jacobs. Mogłąbym długo wymieniać powody, dla których uważam je za nieudane, ale nie ma sensu tracić na to czasu. Według mnie są po prostu okropne i mam nadzieję, że w przyszłym roku Mark się zrehabilituje i pozytywnie mnie zaskoczy :)

I really didn’t like Mark Jacobs and Marc by Marc Jacobs collections. I could go on and on mentioning the reasons for it but I guess it’s not worth it. I just find them terrible and I hope he’ll positively surprise me next year. :)

Podsumowując, bardzo podoba mi się to przejście z dziwacznej do codziennej mody. Podobają mi się wzory, delikatne materiały i łatwe do komponowania zestawy. Poza tym bardzo mnie cieszy fakt, że płaskie buty wróciły do łask! Wydaje się, że projektanci (albo przynajmniej część z nich) wreszcie zdecydowali się stworzyć coś, co można nosić na co dzień i zawsze dobrze wyglądać nawet jeśli nie ma się czasu na dumanie przed szafą każdego ranka.
A Co Wy myślicie o New York Fashion Week 2014?
All in all, I love the switch from experimental to everyday fashion. I like the prints, the light materials and easy to wear outfits. Also, I love the fact that flat shoes are back on! It seems that designers (or at least some of them) have finally decided to create something you can wear everyday and always look good, even if you have no time to ponder in front of your closet in the morning.
And what do you think of NEW York Fashion Week 2014?

Już niedługo Dorota podzieli się z Wami nowościami prosto z Paryża!
Next on, Dorota will deliver you some fresh news from Paris!

Xo Xo, Anna

No comments:

Post a Comment